Saturday, July 19, 2008

Kegemaran saya

Saya juga mempunyai lagi satu kegemaran.Kegemaran saya ialah mendengar lagu-lagu melayu.Saya suka mendengar lagu-lagu melayu kerana dalam lagu-lagu melayu mempunyai berbagai frasa berbunga yang boleh saya gunakan dalam karangan saya.Lagu-lagu melayu juga mempunyai lirik-lirik yang enak di dengar.Jika seseorang penyanyi itu mempunyai suara yang lunak,semua peminat-peminat mereka pasti suka mendengar lagu-lagu mereka.Saya suka mendengar lagu-lagu rancak,balada dan berbagai lagi.Lagu-lagu melayu boleh juga memperbetulkan lagi bahasa melayu saya supaya saya boleh mendapatkan markah yang lebih tinggi daripada markah bahasa melayu saya sekarang.

1 comment:

yervantnagengast said...

Titanium Road Bike
At the womens titanium wedding bands start of the year in a beautiful sunny state in North Carolina, titanium cookware the bicycle shop toaks titanium 750ml pot is a snow peak titanium brand new shop in the center titanium wood stove of the country in the